Kontaktujte nás: info@artyp.cz
0 Kč

Vytvoříme pro vás svatební oznámení, pozvánky a další tiskoviny

 

Chci do e-shopu

Svatba, narození dítěte, křtiny, narozeniny...

O každé vaší údálosti dáme vědět světu

 

Chci do e-shopu

Vytvoříme tiskoviny pro všechny události. Stačí si vybrat

 

Způsob řešení reklamace

Něco vám v balíčku chybí? Nebo jsme zaslali vadný výrobek?

Prosíme o ohlášení reklamace prostřednictvím emailu na adresu: info@artyp.cz.

Jak jen to bude možné, tak se vám ozveme zpět a domluvíme se na způsobu řešení reklamace.

 

Adresa pro zpětné zaslání:

Kateřina Koukalová

Křídlovická 61a,

603 00 Brno

 

Formulář pro uplatnění reklamace - ke stažení

V případě, že budete výrobky zasílat zpět.

 

 

Reklamační řád

Záruka kvality

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době kdy kupující věc přezval:

  1. Má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, pak takové, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícího.
  2. U výrobků, které jsou pro kupujícího upraveny na míru kupující důkladně zkontroluje texty, podobu ilustrací a grafických prvků na základě návrhů od prodávajícího zaslaných emailem a písemně nebo telefonicky je odsouhlasí.
  3. Se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke které se věc tohoto druhu obvykle používá;
  4. Věc odpovídá množstvím, míře nebo hmotnosti
  5. Kupující je povinen při převzetí od přepravce (nebo osobním převzetím) zkontrolovat stav přebíraného zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.

 

Způsob uplatnění reklamace

Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen jako „reklamace“) musí být uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem.

Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to v sídle prodávajícího. Ohlásit ji lze také prostřednictvím emailu: info@artyp.cz

Kupující je povinen při reklamaci doložit datum koupě daného zboží, a to zejména předložením příslušného daňového dokladu, popř. jiným věrohodným způsobem.

Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vadu, o které při koupi věděl.

 

Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace

Lhůta pro uplatnění reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Záruční lhůta pro spotřebitele činí pro nové zboží 24 měsíců.

Kupující je povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada.

Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do 7 pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a doba jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit (elektronicky na email). Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možné vůbec nebo včas uskutečnit.

V případě vyřešení reklamace výměnou zboží neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, ale pokračuje běh lhůty reklamovaného zboží

 

Výjimky z odpovědnosti za vady

Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:

  1. Je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny;
  2. Vady v textu, ilustraci nebo grafkém prvku, které byly v návrzích viditelné. A tyto návrhy byly kupujícím před vytištěním schváleny.
  3. Je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením zboží;
  4. Vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplívá-li to z povahy věci;
  5. Používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je prodejcem určeno;
  6. Poškození v důsledku vyšší moci;

 

 V Brně dne 19. 10. 2021

 

O Artypu - separator

Malujeme, kreslíme a tvoříme pro vás

Všechny šablony, do kterých vkládáme vaše texty, jsme vytvořili. Kač připravuje každý návrh mnoho hodin, aby byl perfektní. Díky tomuto systému šablon tvoříme originální pozvánky, které jsou finančně dostupné.

 

Přečtěte si o nás víc

Reference

Nadšení a ohlasy našich zákazníků nám dodávají energii do další práce

Co o nás říkají?

  • Kuba a Kač nám vytvořili nádherné svatební oznámení, komunikace s nimi byla skvělá, rychlá a pohodová. Balíček jsme dostali krásně zabalený s osobním přáníčkem. Je vidět, že to, co dělají, dělají oba s radostí! Moc děkujeme!

    Karin a Adam

  • Oznámení i pozvánka vypadají naprosto skvěle. Lépe než jsem si představovala. Určitě vás doporučím dále. Opravdu skvělá práce, jsem nadšená a ráda, že jsem si vybrala právě vás. Děkuji mockrát.

    Linda Pešulová

  • Rádi bychom Vám ještě zpětně poděkovali za krásné svatební oznámení i pozvánky na hostinu. Máte moc krásnou tvorbu a pokud se naskytne příležitost, určitě Vás doporučíme :-)

    Ivana Jartymová

Další reference najdete na našem Facebooku nebo od zákazníků na Fleru.

 

A jaké oznámení potřebujete vy?

Chci do e-shopu
 
 

Spolupracujeme s dalšími profesionály

 
AV your day
Veronika a její svatební tým. S nimi se vaše představy o svatbě stanou skutečností!